W ramach szkoleń technicznych Inter Cars współpracuje z firmami: Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń z Radomia Sławomira Olszowskiego prowadzi dla nas szkolenia techniczne. Uczestnicy mają możliwość nabyć i poszerzyć wiedzę z zakresu budowy i diagnostyki nowoczesnych systemów sterowania, poznania danych specyficznych dla poszczególnych układów, poznania możliwości programowania i kodowania wariantów, poznania budowy i metod diagnozowania samochodów z sieciami transmisji danych CAN, LIN, MOST. Firma BETiS prowadzi szkolenia na terenie całej Polski.
BETiS – www.ekspertyzy-szkolenia.pl realizuje szkolenia z następujących tematów:
1. Diagnostyka czujników silnika
2. Diagnostyka czujników cz. II
3. Budowa i diagnostyka systemu poduszek gazowych AIRBAG/SRS
4. Budowa i diagnostyka systemów sterowania silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem oleju napędowego VE/VR …EDC
5. Budowa i diagnostyka systemu Common Rail
6. Układy hamulcowe z systemem ABS, ABS/EBV, ABS/EDS, ABS/ASR, MSR
7. Układ ESP (AHS, DSC, PSM, VDC, VSC), BAS, EHB, SBC, EWB, ABR
8. Sieci transmisji danych CAN / LIN – diagnostyka
9. Budowa i diagnostyka układów klimatyzacji samochodowych
10. Układy wtryskowo - zapłonowe
11. Diagnostyka komputerowa pojazdów samochodowych. Platformy informacyjne.
12. Zarządzanie serwisem samochodowym
Akademia Praktycznych Umiejętności z Warszawy. Specjaliści w dziedzinie techniki motoryzacyjnej uczą: podstaw techniki motoryzacyjnej, podstaw elektroniki pojazdowej, diagnostyki podzespołów, poszukiwania usterek, obsługi przyrządów diagnostycznych, poprawności demontażu i montażu podzespołów, przeprowadzania napraw na pojeździe. Firma prowadzi szkolenia mobilne jak również posiada swoje Centrum Szkoleń w Warszawie na ul. Dzierżoniowska 11.
APU – www.akademiapu.pl
W zakresie szkolenia dla mechaników znajdują się następujące obszary tematyczne: • mechanika silników benzynowych i diesla, • układy przeniesienia napędu, skrzynie biegów, napęd 4x4, • mechanika podwozia i układów zawieszenia, • układy kierownicze i systemy dynamiki jazdy, hamulce
Zakres szkolenia diagnostów obejmuje swoim zasięgiem: • zasady diagnostyki i poszukiwania usterek we współczesnych samochodach, • zastosowanie urządzeń warsztatowych i wykorzystanie diagnoskopów, • wyszukiwanie jednostkowych i nietypowych usterek, • warunki obsługi serwisowej, przeglądy i weryfikacja stanu technicznego,
Szkolenia dla elektryków/elektroników oraz instalatorów swoim zakresem obejmują: • układy zarządzania i dystrybucji energii elektrycznej w samochodzie, • sterowniki, czujniki i urządzenia wykonawcze w układach złożonych, • sieci i systemy sterowników oraz przepływy sygnałów, • zasady instalowania urządzeń dodatkowych telefon, TV, video, immobilisery,
Zakres szkoleń dla doradców serwisowych obejmuje: • zasady obsługi klienta w serwisie, • zasady sprzedaży usług serwisowych, • budowanie relacji z klientami w serwisie, • pakiet szkoleń miękkich: zarządzanie czasem, komunikacja w zespole, rozwiązywanie trudnych sytuacji,
Szkolenia dla kierowników serwisu dotyczą następujących zagadnień: • organizacja pracy w serwisie, • zarządzanie pracą serwisu, • wybrane aspekty finansów dla nie finansistów, • motywowanie zespołu, W roku 2011 w zakresie szkoleń „miękkich” podjęliśmy współpracę z firmą polsko-holenderską CORBO z Krakowa. Firma aktywnie działa w branży motoryzacyjnej, transportowo - spedycyjnej, usługowej i dystrybucyjnej. Dla naszych klientów prowadzi szkolenia z tematu: “Poprawa skuteczności działania w warsztacie serwisowym”, w którym przez 2 dni są poruszane zagadnienia jak: koszty warsztatu, ich minimalizacja, planowanie pracy, zarządzanie czasem mechaników, wewnetrzna komunikacja, obsługa klienta. Szczegóły oferty: POBIERZ
Gdy wyszkoliłeś pracownika, możesz go zatrzymać na 3 lata
Chcąc pomóc pracownikowi podnoszącemu swoją wiedzę merytoryczną i praktyczną, zawrzyj z nim umowę o podnoszenie kwalifikacji (tzw. „lojalkę”). Zobowiążesz go wtedy do odpracowania darowanych pieniędzy. Chodzi o umowę o skierowanie podwładnego na kształcenie oraz o pokryciu kosztów edukacji. Zatrudniony zapewnia wtedy, że przepracuje w danej firmie pewien okres po zakończeniu kształcenia, a jeżeli złamie obietnicę - zwróci koszty. Szef musi najpierw skierować zatrudnionego na szkolenia, zawrzeć z nim umowę lojalnościową przewidzianą w rozporządzeniu i pokryć koszty edukacji. Jeśli zabraknie tych elementów, pracownik nie musi zwracać kosztów kształcenia w formach szkolnych i pozaszkolnych. Dotyczy to zarówno studiów, jak i jedno-bądź kilkudniowych kursów. Umowę o podnoszeniu kwalifikacji przewidzianą w rozporządzeniu można zawrzeć tylko w zakresie takich szkoleń, których pracodawca nie musi obowiązkowo sam opłacić lub organizować. W umowie lojalnościowej szef nie może:
- narzucić karencji dłuższej niż trzy lata
- nie może przewidywać zwrotu wielokrotności kosztów szkoleń
- nie może też odstępować od zasady obliczania kwoty do zwrotu proporcjonalnie do długości pozostałego okresu karencji
- nie może ustalić, że pracownik będzie obciążony kosztami w każdym przypadku rozwiązania przez siebie umowy o pracę.
Umowa lojalnościowa dla pracownika serwisu (wzór) pobierz
| |