Szkolenia - aktualności

W ramach szkoleń technicznych Inter Cars współpracuje z firmami:

Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń z Radomia Sławomira Olszowskiego prowadzi dla nas szkolenia techniczne. Uczestnicy mają możliwość nabyć i poszerzyć wiedzę z zakresu budowy i diagnostyki nowoczesnych systemów sterowania, poznania danych specyficznych dla poszczególnych układów, poznania możliwości programowania i kodowania wariantów, poznania budowy i metod diagnozowania samochodów z sieciami transmisji danych CAN, LIN, MOST.  Firma BETiS prowadzi szkolenia na terenie całej Polski.

BETiS –
www.ekspertyzy-szkolenia.pl  realizuje szkolenia z następujących tematów:

1. Diagnostyka czujników silnika

2. Diagnostyka czujników cz. II

3. Budowa i diagnostyka systemu poduszek gazowych AIRBAG/SRS

4. Budowa i diagnostyka systemów sterowania silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem oleju napędowego VE/VR …EDC

5. Budowa i diagnostyka systemu Common Rail

6. Układy hamulcowe z systemem ABS, ABS/EBV, ABS/EDS, ABS/ASR, MSR

7. Układ ESP (AHS, DSC, PSM, VDC, VSC), BAS, EHB, SBC, EWB, ABR

8. Sieci transmisji danych CAN / LIN – diagnostyka

9. Budowa i diagnostyka układów klimatyzacji samochodowych

10. Układy wtryskowo - zapłonowe

11. Diagnostyka komputerowa pojazdów samochodowych. Platformy informacyjne.

12. Zarządzanie serwisem samochodowym


Akademia Praktycznych Umiejętności z Warszawy. Specjaliści w dziedzinie techniki motoryzacyjnej uczą: podstaw techniki motoryzacyjnej, podstaw elektroniki pojazdowej, diagnostyki podzespołów, poszukiwania usterek, obsługi przyrządów diagnostycznych, poprawności demontażu i montażu podzespołów, przeprowadzania napraw na pojeździe. Firma prowadzi szkolenia mobilne jak również posiada swoje  Centrum Szkoleń w Warszawie na ul. Dzierżoniowska 11.

APU – www.akademiapu.pl 

W zakresie szkolenia dla mechaników znajdują się następujące obszary tematyczne:
• mechanika silników benzynowych i diesla,
• układy przeniesienia napędu, skrzynie biegów, napęd 4x4,
• mechanika podwozia i układów zawieszenia,
• układy kierownicze i systemy dynamiki jazdy, hamulce

Zakres szkolenia diagnostów obejmuje swoim zasięgiem:
• zasady diagnostyki i poszukiwania usterek we współczesnych samochodach,
• zastosowanie urządzeń warsztatowych i wykorzystanie diagnoskopów,
• wyszukiwanie jednostkowych i nietypowych usterek,
• warunki obsługi serwisowej, przeglądy i weryfikacja stanu technicznego,

Szkolenia dla elektryków/elektroników oraz instalatorów swoim zakresem obejmują:
• układy zarządzania i dystrybucji energii elektrycznej w samochodzie,
• sterowniki, czujniki i urządzenia wykonawcze w układach złożonych,
• sieci i systemy sterowników oraz przepływy sygnałów,
• zasady instalowania urządzeń dodatkowych telefon, TV, video, immobilisery,


Zakres szkoleń dla doradców serwisowych obejmuje:
• zasady obsługi klienta w serwisie,
• zasady sprzedaży usług serwisowych,
• budowanie relacji z klientami w serwisie,
• pakiet szkoleń miękkich: zarządzanie czasem, komunikacja w zespole, rozwiązywanie trudnych sytuacji,


Szkolenia dla kierowników serwisu dotyczą następujących zagadnień:
• organizacja pracy w serwisie,
• zarządzanie pracą serwisu,
• wybrane aspekty finansów dla nie finansistów,
• motywowanie zespołu, 

 

 W roku 2011 w zakresie szkoleń „miękkich” podjęliśmy współpracę z firmą polsko-holenderską CORBO z Krakowa. Firma aktywnie działa w branży motoryzacyjnej, transportowo - spedycyjnej, usługowej i dystrybucyjnej. Dla naszych klientów prowadzi szkolenia z tematu: “Poprawa skuteczności działania w warsztacie serwisowym”, w którym przez 2 dni są poruszane zagadnienia jak: koszty warsztatu, ich minimalizacja, planowanie pracy, zarządzanie czasem mechaników, wewnetrzna komunikacja, obsługa klienta.

 Szczegóły oferty: POBIERZ 


 Gdy wyszkoliłeś pracownika, możesz go zatrzymać na 3 lata

Chcąc pomóc pracownikowi podnoszącemu swoją wiedzę merytoryczną i praktyczną, zawrzyj z nim umowę o podnoszenie kwalifikacji (tzw. „lojalkę”). Zobowiążesz go wtedy do odpracowania darowanych pieniędzy. Chodzi o umowę o skierowanie podwładnego na kształcenie oraz o pokryciu kosztów edukacji. Zatrudniony zapewnia wtedy, że przepracuje w danej firmie pewien okres po zakończeniu kształcenia, a jeżeli złamie obietnicę - zwróci koszty. Szef musi najpierw skierować zatrudnionego na szkolenia, zawrzeć z nim umowę lojalnościową przewidzianą w rozporządzeniu i pokryć koszty edukacji. Jeśli zabraknie tych elementów, pracownik nie musi zwracać kosztów kształcenia w formach szkolnych i pozaszkolnych. Dotyczy to zarówno studiów, jak i jedno-bądź kilkudniowych kursów. Umowę o podnoszeniu kwalifikacji przewidzianą w rozporządzeniu można zawrzeć tylko w zakresie takich szkoleń, których pracodawca nie musi obowiązkowo sam opłacić lub organizować. W umowie lojalnościowej szef nie może:

  • narzucić karencji dłuższej niż trzy lata
  • nie może przewidywać zwrotu wielokrotności kosztów szkoleń
  • nie może też odstępować od zasady obliczania kwoty do zwrotu proporcjonalnie do długości pozostałego okresu karencji
  • nie może ustalić, że pracownik będzie obciążony kosztami w każdym przypadku rozwiązania przez siebie umowy o pracę.


Umowa lojalnościowa dla pracownika serwisu (wzór) pobierz



 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 


 


   Cofnij